dierenstichting nederland

Vrijwilligers gezocht!

Gezocht: gastgezinnen

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe gastgezinnen. Mensen die tijdelijk 1 van de honden in huis willen nemen totdat we een definitieve mand voor ze hebben kunnen vinden.

Ben je gek op honden en heb je ervaring met het hebben van een hond als huisdier?
Heb je tijd (en geduld) genoeg om voor een hond te zorgen die nog niet zo veel geleerd heeft? Om hem te laten wennen aan het gezinsleven, aan andere huisdieren, het aan de riem leren lopen, wennen aan het verkeer en andere situaties waar hij nog nooit eerder mee in aanraking is geweest? Dan zijn we op zoek naar jou!

We zien graag je berichtje met daarin wat meer informatie over jouzelf en je huisgenoten, jouw motivatie, jouw woon/werksituatie en alles wat je verder nog denkt dat belangrijk is. Je mag alles in een email naar ons sturen.

Alvast bedankt namens ons en de honden!

Gezocht: huisbezoekers

Zodra mensen aangeven dat zij interesse hebben in een bepaalde hond, plannen we een huisbezoek in waarin we met de mensen doorspreken wat het inhoudt om een hond uit het buitenland te adopteren, waar je tegenaan kunt lopen en wat er allemaal bij komt kijken. We willen graag een zo groot mogelijke kans op een goede en blijvende match tussen het adoptiegezin en de betreffende hond. Vandaar dat we graag willen zien waar onze honden terecht komen, hoe de baasjes wonen, of er voldoende tijd en aandacht beschikbaar zal zijn voor de hond.
Om deze bezoeken te kunnen realiseren hebben we door het hele land vrijwilligers nodig die deze bezoeken zouden willen doen. Uiteraard is het wel noodzakelijk dat je zelf ook affiniteit en enige ervaring met honden hebt.

Lijkt het je wat om ons te helpen met de huisbezoeken? Stuur ons een berichtje met daarin je gegevens en in welke regio je woont en dan nemen we z.s.m. contact met je op! Alvast bedankt, namens ons en de honden!