dierenstichting nl

Zou u onderstaande tekst willen kopieren, aanvullen en in een email naar ons willen terugsturen?

V R A G E N L I J S T   S C R E E N I N G

Vaak krijgen wij via de website e-mail waarin men aangeeft interesse te hebben in 1 van onze honden.

Dat vinden we natuurlijk altijd heel leuk maar onze eerste reactie daarop is altijd dat wij graag eerst wat meer informatie over u als toekomstige adoptant zouden willen ontvangen. Zo kunnen wij vooraf al een eerste indruk krijgen of er een eventuele match met 1 van onze honden zou kunnen zijn. Daarnaast kunnen we zo bij meerdere aanvragen de – in onze ogen – meest geschikte kandidaat voor een bepaald dier selecteren voor een vervolg in het adoptietraject.

Hieronder vindt u de informatie die wij graag van u zouden ontvangen en de onderwerpen die wij graag aan bod zouden laten komen.

Naam:                                  __________________________________________________________________________________

Adres:                                  __________________________________________________________________________________

Postcode + Woonplaats:  __________________________________________________________________________________

Telefoonnummer:  ____________________  E-mail:  _______________________________________

Zou u met behulp van onderstaande onderwerpen wat meer kunnen vertellen over uzelf en/of uw gezin (indien van toepassing). Dat geeft ons een indruk van de mogelijke nieuwe leefomgeving van de hond.

1. Wonen (hoe woont u, soort woning, omgeving).

2. Gezin (omschrijving van de personen in het gezin - leeftijden).

3. Werk/school (soort werk/opleiding en aantal uren).

4. Huisdieren (zijn er huisdieren aanwezig, heeft u ervaring met honden?).

5. Wat verder voor ons en u nog belangrijk zou kunnen zijn.

U kunt bovenstaande gegevens kopiëren en in een mail plakken en aanvullen.

Zodra wij uw mail hebben ontvangen zal 1 van onze vrijwilligers telefonisch contact met u opnemen.

Bedankt alvast!

Team Dierenstichting Nederland